Nissan má nové logo, podstatne jednoduchšie

Súčasná digitálna doba inšpiruje automobilky, aby upravili svoje logá. Trojpriestorové efekty vyšli z módy a do popredia sa predrala jednoduchosť. 

Podobný smer si vybral japonský Nissan. Jeho nové logo uzrelo svetlo sveta zásluhou patentového úradu. Automobilka si modernizovaný znak aktuálne zaregistrovala vo Veľkej Británii, Peru, Uruguaji, Čile a v Argentíne.


Trojrozmerný efekt a strieborná farba imitujúca kov sú minulosťou. Novinka je plochá a čiernobiela. Základné črty však zostali zachované. Výrazný nápis Nissan dopĺňajú dva polkruhy. Mimochodom, kompletný názov automobilky znie Nissan Džidóša Kabušiki Gaiša (Nissan automobilová akciová spoločnosť).


Japonci nástup nového loga avizovali už vlani na tokijskom autosalóne, keď ho umiestnili na štúdiu crossoveru Nissan Ariya.

ZDROJ: autozurnal.ta3.comautozurnal.ta3.com

Ako sa vám páčil tento článok?

Stiahnite si bezplatne našu mobilnú aplikáciu
Tento web používa súbory cookie. Informácie o tom, ako používate tento web, sa zdieľajú s Googlom. Používaním tohto webu vyjadrujete svoj súhlas s používaním súborov cookie. Ďalšie informácie