Vynovené Volvo V60 je majestátny, luxusný kombík

Model Volvo XC90 bol pre značku kľúčovým. Dizajn, s ktorým najväčšie SUV výrobcu prišlo, svedčí každému novému modelu, ktorý škandinávske Volvo obmieňa alebo zaradí do svojho portfólia. Prišlo aj na rodinné kombi V60, ktoré má s pôvodnou generáciou spoločné maximálne tak logo výrobcu. Pozeráte sa na majestátny kombík s drsným pohľadom, ktorý pôsobí viac manažérsky ako rodinne. Zaujímavé je, že rovnako ospevovaný je aj interiér. Ten síce ničím neprekvapí, videli sme ho už na mnohých ďalších modeloch výrobcu, napriek tomu vás ohúri svojím nezameniteľným charakterom, ale i kvalitou spracovania. 



Drevo je skutočné, navyše efektne tvarované a s nádhernou štruktúrou. Kovová lišta tiahnuca sa horizontálne členeným interiérom sa tiež často nevidí. Viem, už je to až príliš superlatívov, ale sadnite si do tohto auta a povedzte mi, že sa mýlim. Sedadlá sú rovnako mimoriadne komfortné a vysúvateľné opierky na nohy vám pripomenú gauč vo vašej obývačke. Jediné, čo by som si neobjednal, je biela koža. Pôsobí síce neuveriteľne luxusne, ale udržiavať ju v čistom stave je takmer nemožné. Aj testovaný model s nájazdom len 11-tisíc kilometrov pôsobil zanedbane. Majiteľom takéhoto interiéru rozhodne neodporúčam nosiť džínsy. Osobne sa mi páči veľký, 9-palcový dotykový displej umiestnený vertikálne v centre palubnej dosky. Zatiaľ ide stále skôr o výnimočné riešenie. Spomínam si len na Tesla Model S, kde je displej väčší, alebo nové modely Renault, kde je displej, naopak, menší. Grafika systému je strohá, ale pôsobí čisto a moderne. Pochváliť musím hlavnú obrazovku, kde vidíte naraz viacero údajov, ktoré sa vám automaticky prispôsobujú.


 

Ak ste použili navigáciu, tak ju nájdete na hlavnej obrazovke, ak ste počúvali rádio, je tu tiež, rovnako tak telefón, informácie o počasí či obrazovka Android Auto. Celkovo naraz vidíte údaje zo štyroch najčastejšie používaných funkcií navigačného systému Sensus, pričom v spodnej časti obrazovky sú údaje z klimatizácie. Volvo menu vyriešilo prehľadne, napríklad po stlačení ikony sedadla môžete zapnúť nielen jeho vyhrievanie, ventilovanie, ale nájdete tu aj vyhrievanie volantu. Na hlavnú obrazovku sa dostanete rýchlo späť jediným hardvérovým tlačidlom pod displejom. 



Volvo však dokáže všetky systémy skĺbiť tak, aby ste si mohli užívať polo-autonómnu jazdu. Stačí si aktivovať funkciu Pilot Assist, kedy sa vám na plne grafickom 12,3-palcovom displeji objaví zelený volant. Vtedy môžete prenechať jazdu len technológiám v aute, musíte sa však v pravidelných intervaloch dotknúť volantu, inak sa asistenčný systém vodiča vypne. Systém však funguje len do rýchlosti 130 km/h. Poteší tiež 360-stupňový pohľad na okolie auta. Priplatiť si môžete aj za Head-Up displej, ktorý v testovanej verzii chýbal. Príjemným prekvapením bola i spotreba motorizácie označenej ako D4. Tu sa ukrýva turbo-diesel s výkonom 190 koní, ktorý si výborne rozumie s 8-stupňovou automatickou prevodovkou. Priemerných 6,7 l/100 km po prejdení 750 kilometrov ma naozaj potešilo. Úprimne, toto auto by som odporučil každému, kto si potrpí na kvalitu a dokáže oceniť luxus, ktorý mu V60-ka na dlhých cestách ponúkne.


Našu ponuku vozidiel Volvo V60 nájdete priamo tu.


ZDROJ: https://techbox.dennikn.sk/recenzie/vynovene-volvo-v60-je-majestatny-luxusny-kombik/?ref=mi

Ako sa vám páčil tento článok?

Stiahnite si bezplatne našu mobilnú aplikáciu
Tento web používa súbory cookie. Informácie o tom, ako používate tento web, sa zdieľajú s Googlom. Používaním tohto webu vyjadrujete svoj súhlas s používaním súborov cookie. Ďalšie informácie