Modernizovaný Renault Espace na slovenskom trhu

Renault Espace je ikonou francúzskej značky. Od roku 1984 predali viac ako 1,3 miliónov kusov. Piata generácia prešla zmenou identity a z veľkopriestorového MPV sa zmenila robustný a extravagantný crossover, ktorý však ctí praktické vlastnosti svojich predchodcov.


Vzhľad jednej z vlajkových lodí Renaultu sa pri modernizácii menil iba decentne, koniec koncov veľa toho meniť nebolo treba. Espace vyzerá vskutku výborne a preto jemné retuše dostali nárazníky, maska chladiča alebo predné svetlá. Tie sú po prvýkrát v ponuke Renaultu adaptívne s funkciou LED Matrix Vision. Pribudol nový červený lak karosérie „Millésime“ a sviežejší dizajn dostali 20-palcové kolesá z ľahkých zliatin.


Renault tvrdí, že až 60 % zákazníkov dáva prednosť vrcholnej verzii Initiale Paris so špičkovou výbavou a luxusným charakterom. Aj preto primárne dbali na vylepšeniach toho, čo funguje. To okrem iného znamená nové kombinácie interiéru s viacerými typmi koženého čalúnenia Nappa. Predné sedadlá sú nastaviteľné v desiatich smeroch, majú ergonomické opierky hláv a ponúkajú okrem vyhrievania aj ventiláciu a masážnu funkciu. Lepšiemu akustickému komfortu nahrávajú vrstvené bočné akustické sklá dverí. Do výbavy pribudol adaptívny tempomat s funkciou "stop and go" s aktívnym udržiavaním jazdných pruhov a asistent pre jazdu v kolónach.


Intotainment Easy Link s uhlopriečkou stredového displeja 9,3 palcov dopĺňa digitálny prístrojový panel s uhlopriečkou 10,2 palcov. Easy Link zahŕňa rádio, multimédiá, prepojenie smartfónu cez Android Auto a Apple CarPlay, ako aj navigáciu s vyhľadávaním adries Google, cenami pohonných hmôt a dopravnými informáciami v reálnom čase.


Audiosystém Bose s 12 reproduktormi je teraz ešte výkonnejší a ponúka päť zvukových režimov, ktoré sa môžu prispôsobiť každému druhu počúvania a počtu cestujúcich. Prepracovali aj stredovú konzolu, ktorá je nielen elegantnejšia, ale aj praktickejšia vďaka novému odkladaciemu priestoru s držiakom nápojov, dvojicou USB portov a vstupom pre jack napravo od riadiacej páky. Nechýba ani bezdrôtové nabíjanie smartfónu.

ZDROJ: autozurnal.ta3.com

Ako sa vám páčil tento článok?

Stiahnite si bezplatne našu mobilnú aplikáciu
Tento web používa súbory cookie. Informácie o tom, ako používate tento web, sa zdieľajú s Googlom. Používaním tohto webu vyjadrujete svoj súhlas s používaním súborov cookie. Ďalšie informácie