Volvo Cars: Nové technológie mobility


Spoločnosť Volvo Cars, výrobca prémiových automobilov, predstavila novú značku M, ktorá rozšírila globálne mobilné operácie spoločnosti a prostredníctvom intuitívnej aplikácie zaistí spoľahlivý prístup k vozidlám a službám podľa požiadaviek.
 

 Okrem toho sa značka M dozvie o potrebách, preferenciách a zvykoch používateľa, a prispôsobí tak vzťah so zákazníkmi. Na jar 2019 sa predstaví vo Švédsku a v USA.

 „Spoločnosť Volvo Cars sa stáva viac než len automobilkou. Uvedomujeme si, že mestskí spotrebitelia prehodnocujú tradičné vlastníctvo vozidiel a značka M je súčasťou našej odpovede. Vyvíjame sa, aby sme sa stali priamym poskytovateľom služieb pre zákazníkov v rámci našej novej misie „Sloboda pohybu“, povedal Håkan Samuelsson, prezident a generálny riaditeľ spoločnosti Volvo Cars.


 Značka M vyvíja technológiu originálneho učenia, ktorá sa používateľov pýta na špecifické potreby namiesto toho, aby ich len informovala, kde si môžu vyzdvihnúť auto.


 „Služby, ktoré sú v súčasnosti k dispozícii, ponúkajú predovšetkým alternatívy k taxi alebo verejnej doprave,“ povedala Bodil Erikssonová, generálna riaditeľka spoločnosti Volvo Car Mobility. „Sústredíme sa na spôsob, akým ľudia používajú vlastné vozidlá, čím sa odlišujeme. Našou snahou je poskytnúť skutočnú alternatívu k takejto praxi. Budeme môcť žiť podľa seba, robiť veci a maximalizovať drahocenný čas. Vidíme príležitosť ponúknuť prvotriedne potešenie.“


 
Okrem skupiny skúsených a vyhľadávaných digitálnych softvérových inžinierov a skutočných talentov čerpá značka M aj z 20 rokov učenia a údajov od spoločnosti Sunfleet, priekopníka z oblasti zdieľania vozidiel zo skupiny Volvo Car Group. Spoločnosť Sunfleet je vedúcou spoločnosťou na poli zdieľania vozidiel vo Švédsku. Vlastní flotilu 1 700 vozidiel a ročne vykoná 500 000 transakcií. Do roku 2019 bude plne integrovaná do značky M, takže táto služba bude dostupná pre všetkých existujúcich členov spoločnosti Sunfleet.


 „Mobilita prechádza zásadnou transformáciou a spoločnosť Volvo Cars je na čele tejto zmeny. Zavedenie značky M prináša pre spoločnosť Volvo Cars nové zdroje príjmov a bude neoddeliteľnou súčasťou snahy spoločnosti vytvoriť do polovice nasledujúceho desaťročia viac ako 5 miliónov priamych spotrebiteľských vzťahov,“ povedal Samuelsson.

 „Švédsky Štokholm bude slúžiť ako základňa vývoja značky M, pričom tam už prebiehajú rozsiahle testy. Na jeseň sa uskutoční širší beta test,“ povedala Erikssonová.

 Ďalšie informácie o službe M budú k dispozícii neskôr tento rok.

Ako sa vám páčil tento článok?

Stiahnite si bezplatne našu mobilnú aplikáciu
Tento web používa súbory cookie. Informácie o tom, ako používate tento web, sa zdieľajú s Googlom. Používaním tohto webu vyjadrujete svoj súhlas s používaním súborov cookie. Dalšie informácie